Twoje konto

Rekordowe wyniki serwisów portalspozywczy.pl i sadyogrody.pl w lipcu 2022 r.

Katowice, 01 sierpnia 2022 r.

W lipcu bieżącego roku Grupa PTWP zanotowała kolejne rekordowe wyniki swoich serwisów internetowych: portalspozywczy.pl oraz sadyogrody.pl. Spółka już w marcu przekroczyła o 20 proc. swój cel rozwojowy na rok 2022, zakładający osiągnięcie progu 10 mln unikalnych użytkowników w zakresie miesięcznej liczby odwiedzin, zdobywając ponad 12 mln unikalnych użytkowników.

Portale Grupy PTWP odnotowują rekordowe wyniki. W lipcu br. z portalspozywczy.pl skorzystało łącznie 1 171 235 użytkowników, którzy w sumie wygenerowali 1 738 871 odsłon. Serwis ma 41 000 subskrybentów codziennego newslettera. Znaczącym wzrostem popularności cieszy się również portal sadyogrody.pl, który ten sam miesiąc zakończył z liczbą użytkowników na poziomie 397 697, przy liczbie odsłon wynoszącej prawie milion (999 949).

Pomimo okresu wakacyjnego tradycyjnie załoga dziennikarzy serwisu portalspozywczy.pl i sadyogrody.pl trzyma rękę na spożywczym, ogrodniczym i gospodarczym pulsie branży. Jak wiemy, w sektorze produkcji i dystrybucji żywności nie brakuje obecnie wyzwań. Jako dziennikarze, a także cała branża, nie mamy wakacji od inflacji, wysokich cen surowców czy skomplikowanej sytuacji geopolitycznej. To wszystko często ma kluczowy wpływ na sektory, które każdego dnia sumiennie monitorujemy. Dlatego dziękujemy naszym czytelnikom za zaufanie i zapraszamy po więcej rzetelnych i ciekawych informacji z branży – mówi Magdalena Brzózka, redaktorka prowadząca serwisy: portalspozywczy.pl, sadyogrody.pl, horecatrends.pl.

Grupa PTWP jako właściciel wielu opiniotwórczych mediów, stale rozwija i udoskonala swoją ofertę, stawiając rzetelność informacji za jeden z głównych priorytetów. Z myślą o potrzebach swoich czytelników portal dlahandlu.pl odświeżył w tym roku „Koszyk cenowy”, czyli porównywarkę, która pozwala szybko i łatwo sprawdzić ceny 50. najpopularniejszych produktów spożywczych i chemii domowej, dostępnych w sklepach stacjonarnych i internetowych, ułatwiając w ten sposób zarządzanie domowym budżetem. Również należący do Grupy PTWP portal farmer.pl, kontynuując tradycję pierwszego źródła informacji w sektorze polskiego rolnictwa dla licznych odbiorców w całym kraju, wzbogacił ostatnio ofertę o nowe funkcjonalności takie, jak intuicyjny interfejs, nową siatkę reklamową oraz dostęp do ofert Giełdy Rolnej, dzięki czemu w marcu br. zanotował rekordowy wynik – 1,8 mln unikalnych użytkowników. 

Każdorazowo rekordowe wyniki portali branżowych Grupy PTWP bardzo nas cieszą, ponieważ dowodzą tego, że nasi czytelnicy darzą nas zaufaniem i doceniają specjalistyczne treści, które publikujemy na łamach naszych portali — mówi Wojciech Kuśpik, prezes zarządu Grupy PTWP. — Naszym nadrzędnym celem jest wartościowy przekaz oparty na rzetelnej informacji. Dostarczając go odbiorcom każdego dnia, pragniemy w dalszym ciągu wzmacniać swoją pozycję lidera serwisów branżowych w Polsce – dodaje.

Serwisy rolno-spożywcze Grupy PTWP: portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl, farmer.pl, sadyogrody.pl i horecatrends.pl odwiedza każdego miesiąca ponad 2,5 mln czytelników, a łączna baza subskrybentów newsletterów specjalistycznych portali przekracza 110 tys. adresów. Społeczność zgromadzona wokół portali w Social Media (LinkedIn, Twitter, Facebook, Instagram i Youtube) to aż 189 tys. osób.

Informacje dodatkowe