Rynek Spożywczy

Rynek Spożywczy ukazuje się od września 2007 roku. Jest tytułem opisującym relacje, trendy rynkowe, kierunki zmian sektorowych  występujących na szeroko rozumianym rynku producentów, przetwórców oraz dystrybutorów żywności.

Rynek Spożywczy jest pismem adresowanym przede wszystkim do zarządów i właścicieli firm, wyższej i średniej kadry zarządzającej przedsiębiorstw - producentów, przetwórców, dystrybutorów i handlowców. Naszymi czytelnikami są także parlamentarzyści, analitycy rynku i naukowcy. Nakład tytułu wynosi 10 000 egzemplarzy i od pierwszego numeru jest kontrolowany przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy. Sprzedaż jest realizowana przez największe sieci kolporterskie w kraju. Największą część nakładu dystrybuujemy poprzez prenumeratę redakcyjną bezpośrednio na biurka najważniejszych osób w branży.

Czasopismo analizuje wszystkie branże tworzące ten bardzo ciekawy rynek: mięsno-wędliniarską, mleczarsko-nabiałową, zbożowo-młynarską, piekarniczą i cukierniczą, słodyczy i produktów suchych, napojów, wody i soków, przetworów rybnych, warzywnych i owocowych oraz mrożonek, a także przemysł tłuszczowy oraz spirytusowy i fermentacyjny.

Tematyka Rynku Spożywczego skupia się także na dystrybucji produktów spożywczych, działalności sieci handlowych i ich współpracy z producentami, produkcji i stosowania opakowań, dostawców maszyn i urządzeń dla branży spożywczej, problematyki logistycznej oraz prawnej i finansowej. Redakcja poświęca dużo uwagi obszarom skutecznego zarządzania, efektywności, inwestycjom wpływającym na konkurencyjność przedsiębiorstw na lokalnym i globalnym rynku.

W Rynku Spożywczym pojawiają się teksty analizujące działania czołowych firm i przedsiębiorców nadających ton temu rynkowi, teksty poświęcone problemom poszczególnych branż oraz materiały o inwestycjach, fuzjach i przejęciach, o ekspansji zagranicznej, nowych technologiach, normach i wymaganiach jakościowych, zagadnieniach informatycznych istotnych dla rynku. W każdym numerze prezentowane są opinie i komentarze kilkudziesięciu osób, w tym menedżerów i właścicieli oraz analityków i ekspertów rynku. Każdy numer zawiera także specjalny raport tematyczny, prezentujący problematykę wymagającą szczególnego pogłębienia.

Warto zobaczyć

Nowa Polityka Prywatności i klauzule informacyjne

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP ON-LINE Sp. z o.o.