Nowy Przemysł

Magazyn Gospodarczy Nowy Przemysł ukazujący się od kwietnia 1998 roku to pismo poświęcone gospodarce ze szczególnym uwzględnieniem wiodących branż przemysłowych w Polsce. Łączy nowoczesną szatę edytorską z klasycznymi wzorcami wydawniczymi magazynu; wydawane jest w nakładzie 15 tys. egz., kontrolowanym przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy. Kolportaż prowadzony jest przez wszystkie znaczące firmy kolporterskie, a redakcja posiada 5 500 własnych prenumeratorów.

Główną grupę czytelników Nowego Przemysłu stanowi kadra menedżerska średniego i wyższego szczebla. Badania Czytelnictwa Prasy wśród Kadr Menedżerskich – PRO, przeprowadzone przez firmę SMG-KRC, precyzyjnie określiły profil odbiorcy Nowego Przemysłu. Blisko 70 proc. tej grupy stanowią osoby zajmujące stanowiska w ścisłym zarządzie firm i podejmujące na co dzień strategiczne dla firmy decyzje.

Czasopismo w żywy i interesujący sposób prezentuje problemy polskiego przemysłu w jego europejskim i globalnym kontekście. Znajdują w nim odbicie wyzwania stojące przed działającymi w Polsce przedsiębiorstwami wiodących branż polskiego przemysłu – m.in.: przemiany własnościowe, procesy konsolidacyjne, inwestycje, konkurencyjność, nowe technologie i innowacyjność. Pismo naświetla także społeczne aspekty zmian w przemyśle i kwestie zatrudnienia, relacje państwo-gospodarka, rolę technologii informatycznych i telekomunikacyjnych w biznesie.

Stałym elementem każdego wydania Nowego Przemysłu jest raport poświęcony innej branży. Raporty to pogłębione analizy pozwalające fachowcom wzbogacić i uporządkować wiedzę, a osobom spoza sektora zrozumieć zjawiska zachodzące w polskim przemyśle.

W każdym wydaniu dogłębnej analizie poddawany jest nowy problem lub ciekawe zjawisko związane z sytuacją polskiej gospodarki. „Ludzie i strategie” to najciekawsze, reprezentatywne lub kontrowersyjne przypadki w polskim biznesie przedstawione w formule case studies. O opiniotwórczości magazynu decydują także wywiady z głównymi aktorami polskiej sceny gospodarczej: politykami, topowymi menedżerami, niezależnymi ekspertami i autorytetami gospodarczymi.

Na łamach Nowego Przemysłu ścierają się poglądy osób, które zarządzają polskim przemysłem, pismo jest stałą platformą wymiany ich doświadczeń i opinii.

Magazyn jest obecny na znaczących imprezach biznesowych, targach branżowych oraz organizowanych przez PTWP spotkaniach i konferencjach. Nowy Przemysł obejmuje patronatem medialnym prestiżowe spotkania biznesowe, konferencje, przedsięwzięcia kulturalne i charytatywne.

Warto zobaczyć